Tecnologia en aules de comunicació i llenguatge
A les línies següents s’hi descriu un cas d’intervenció psicoeducativa combinada, on les eines tecnològiques adq...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
Projecte per a alumnes amb altes capacitats basat en el model CAITAC i les intel·ligències múl...
L’alumnat amb altes capacitats necessiten programes actius d’aprenentatge que el motivin i que els permetin desenvolupar la seva creativi...
Avaluar per a conèixer-se, avaluar per a aprendre
Creieu possible que l’avaluació sigui gratificant fins al punt d’esdevenir una eina d’autoconeixement? Pot l’avaluaci&o...
La Patum de Berga: una sensación total
Les construccions de pedra seca
Presentem un projecte la realització del qual acaba aportant un servei a la comunitat. La idea bàsica del treball és descobrir le...
Àlbums il·lustrats que acosten generacions
Combinant textos d’autors contemporanis i contes meravellosos amb il·lustracions d’una gran riquesa plàstica, es preté...
La perfecció docent
Com integrem les necessitats de les famílies? Què en fem de les reivindicacions de la societat respecte a l’educació? Quin ...