Encuentros
2.o Ciclo de webinars REDU. Didáctica general y didácticas específicas en la docencia universitaria Conferencias virtuales, febrero-ab...
La memòria avaluativa del centre
Un cop finalitzat l’any escolar, els centres docents han de fer el balanç i la valoració de les actuacions educatives i de la vida...
Imagen, luz, sonido, magia…¡cine!
El estudio de clase japonés como infraestructura para la formación continua del profesorado...
El estudio de clase japonés como infraestructura para la formación continua del profesorado Tatsuya Mizoguchi Universidad de Tottori (Jap...
Explicar la història amb molt d’art
Les trobades amb il·lustradors -xerrades o tallers- constitueixen una bona manera d’ensenyar a llegir les imatges. És com quan un ...
Amor y cuentos, o cinco cuentos de amor
Informaciones
Proyecto Faraday: ciencia de proximidad En Aragón, cinco de cada seis municipios tienen menos de mil habitantes. Eso quiere decir que no...
Robòtica per a la vida: domòtica a classe
Si bé ja s’ha parlat força de robòtica educativa durant aquests anys, potser s’ha posat massa interès en una r...