Passejar-se, contemplar i relacionar
Al present article s’hi ofereix un dispositiu d’aula amb què es poden treballar actituds pausades i contemplatives per construir se...
El hundimiento del Titanic educativo
Durante las últimas décadas se ha ido construyendo un sistema educativo que iba asegurando la calidad y la equidad de los que accedían...
LA ESTELA DE… CÉLESTIN Y ÉLISE FREINET
Célestin y Élise Freinet ¿Cómo se convirtió Célestin Freinet (18961966), un maestro francés de pueblo, en uno de lo...
Projectes d’art
De manera semblant a unes altres menes de projectes, les activitats d’art són plantejades a partir d’un eix i no tant d’una t...
Notícies d’interès
L’ensenyament de la història en un centre bilingüe
Aquest article presenta una experiència didàctica per a tercer de primària desenvolupada al CPEIP San Miguel de Noáin (Nav...
Otros tiempos y espacios escolares. La apuesta por la diversificación curricular
Ensenyar gramàtica: quan el perquè articula el què i el com
El rol de l’ensenyament gramatical a l’educació lingüística és objecte d’un debat permanent. Dos dels focu...