La gestió de la transició entre primària i secundària
La coordinació entre primària i secundària és un dels reptes als quals s’enfronten els centres com un element m&eacu...
Orientacions per al professorat i material per a l’alumnat: Construim un forn solar
A continuació presentem una unitat didàctica integrada que, com a producte final rellevant, proposa la construcció d’un for...
L’espai natural, una trama de relacions
Un grup d’alumnes de primària entre els cursos de quart i cinquè crea un espai preservat en una parcel·la del pati que desp...
La evidencia en la práctica: Aprendizaje cooperativo y procesos de indagación colaborativa. Vis...
La evidencia en la práctica: Visitas para aprender juntos Evidencia aplicada Las visitas para aprender juntos son una estrategia didácti...
El autocontrol de las emociones. Una experiencia en expresión corporal
Autoestima
Hi ha dos conceptes clau per entendre per què uns alumnes «s’enganxen» a l’estudi i d’altres no: l’autoconc...
Coaching para un liderazgo emocional, resonante y sostenible
Rosa Miralles Pascual Desarrollar las competencias socioemocionales del director o de la directora de un centro educativo y acompañar al...
Econiu: una proposta STEM contextualitzadaUn econiu artificial