Planificación de programas: ¿un elemento de control o de transformación?
Claudio Naranjo: «Qui sap més d’educació són els educadors»
Qualsevol professional que entengui l’educació com un procés continu per assolir el desenvolupament humà coneix les aportac...
Pares, mares i mestres junts en un projecte compartit
L'experiència que presentem seguidament és el resultat de la collaboració de tota la comunitat educativa, sobretot pares, mares i mest...
El papel de las AMPA en la prevención de la violencia escolar
Les associacions de mares i pares d’alumnes (AMPA) poden esdevenir entitats molt útils si són capaces de proporcionar ajuts pertin...
Los malabares, una forma de aprendizaje saludable
A través de las opiniones y críticas de los distintos expertos se hace manifiesta una creciente preocupación social, tanto por la apar...
Trobades. Convocatòries. Web
Educar a través de les arts
A Catalunya la presència d’alumnat d’origen estranger als centres docents es caracteritza perquè mostra una àmplia di...
La pobreza docente