Neuroeducación: tareas con cabeza y corazón
En aquestes línies s’hi presenta una proposta d’activitats per ser realitzades amb alumnes d’infantil i primària, a l&...
Pistes per avaluar-nos en educació científica inclusiva
En el marc del Projecte H2020: C4S Communities for Sciences (www.communities-for-sciences.eu/), en el qual han col·laborat la Universitat...
¿Qué te parece el uso de la fiambrera?
En algunes comunitats autònomes, s'hi està estudiant, o s'hi ha autoritzat ja, que els nens i nenes portin una carmanyola a l'escola am...
Las tareas escolares en educación física: La ITM y la ITB como situaciones de aprendizaje
La evidencia en la práctica: Evidencia aplicada Los deberes están presentes en el debate educativo tanto a nivel familiar como a nivel ...
Inclusió en hora punta
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
¿Mejoramos nuestra capacidad de gestión emocional?
Un projecte d’art en blanc i negre
El desenvolupament del projecte que presentem va tenir lloc durant el darrer trimestre d’un curs escolar a l’escola infantil Luisa Fernan...
Literatura y cine
IntroducciónEl alumnado está en contacto constante con el mundo del cine a través de las salas cinematográficas, de la televisión o ...