La integración de las niñas y los niños con necesidades especiales en el aula
No conec el meu company de taula
Què vol dir sentir-se estranger? Amb quines barreres lingüístiques, culturals, físiques i socials es troben els alumnes i le...
Aprendre més enllà de l’escola. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Un proyecto inclusivo para la educación secundaria orientada en educación física
Un proyecto inclusivo para la educación secundaria orientada en educación física María Fernanda Carral Profesora de educación...
Conversar sense paraules
Conversar sense paraules Loli Vázquez Carrasco, Mar Carreras Salarich Conversar sense paraules, amb la mirada, el gest, el moviment, l’es...
Cuidem el claustre, juguem-hi
Matemáticas, juego y experimentación
Alumnat amb discapacitat visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...