Caminos escolares: construir la ciudad desde la infancia
Caminos escolares: construir la ciudad desde la infancia Sara Colorado Ramírez, José Luís Muñoz Moreno, Rosa Maria Pallarès M...
Grups interactius: diàleg, solidaritat i aprenentatge
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Als grups interactius s’aprèn a deixar de banda l’individualisme i es transforma...
Salvem el planeta!
Venjança o perdó?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Les festes tradicionals i els dies commemoratius en el 0-3
Com en cada tradició pròpia de la nostra cultura, hauríem d’obrir un debat pedagògic sobre si té sentit celeb...
Llegir les ciutats, habitar els llibres
A La ciudad de los niños, Tonucci (2014) ens recorda que una ciutat sensible a les necessitats de la infància serà millor per a t...
Notícies
L’ensenyament de la gramàtica a l’educació obligatòria