Francesc Ferrer i Guàrdia: L’escola, espai de preservació i projecció
Francesc Ferrer i Guàrdia L’escola, espai de preservació i projecció L’escola ha estat sempre terreny de disputa, tant per ...
Cati Jerez: «M’emociona la fortalesa i la capacitat de resiliència dels joves refugiats»
Cati Jerez és coordinadora del programa de suport que la Universitat de Barcelona promou a favor de les persones refugiades i provinents ...
Materials a examen: ¡Por fin, la lonja!
En aquesta activitat, s’hi valora el material didàctic digital '¡Por fin, la lonja!', projecte de treball que s’acaba amb l&r...
L´aprenentatge servei a l´escola rural
L’aprenentatge servei (ApS) és una proposta educativa que fon intencionalitat pedagògica i intencionalitat de transformació...
L’alfabetització científica en la formació d’adults
L’alfabetització científica hauria de ser un dels objectius de l’ensenyament de les ciències, tant en les etapes d&rs...
¿Para qué educar?
Alumnado con pérdida auditiva
La "discapacidad auditiva" o "pérdida auditiva" son unos términos que engloban todos los grados de pérdida, desde la más leve hasta l...
La memòria activa
La discussió sobre l’ús de la memòria és un clàssic en educació. Fins a quin punt els avenços e...