L’escola com a espai de coneixement: El paper de la reflexió, dels equips i de la formació perm...
Podríem imaginar l'escola com un territori intelligent i ens podríem preguntar: «Com es governa l'escola des del punt de vista del seu...
Les situacions problema… anys després
Aquest article conté una entrevista realitzada a Philippe Meirieu al voltant del concepte de situació problema, el qual ell va encunyar...
La escuela como base segura para niños y niñas y familias
Luis Alberto Branda. Bevent de les fonts de l’ABP
L'aprenentatge basat en problemes (ABP) és un dels mètodes que ha gaudit de més arrelament en educació superior al llarg dels darrers...
Pels projectes interdisciplinaris competencials
El nou currículum per competències ha tornat a situar el treball per projectes interdisciplinaris a primer pla pedagògic. Són força ...
Moviendo el cuerpo, la emoción y la creatividad por el territorio-aula
Taller d’escacs
En aquest article, hi presentem una experiència realitzada en una escola barcelonina, en la qual, sota el format de tallers, s'utilitzen...
Jubilar-se.
Jubilar-me: barreja de sentiments, d'esperances, de pors. Poder gaudir del temps i enyorar amb força la feina. Sentir-te una mica estran...