El procés de l´escriptura: de la planificació a la revisió de l´escrit.
Quan ens proposem escriure un text, passem per diferents fases: en primer lloc, hem de saber sobre què volem escriure i per què (planifi...
Les rondalles a l’escola
Amb aquest article, volem resumir el projecte dut a terme en el centre sobre algunes de les rondalles valencianes recopilades per Enric V...
Sintonitzar l´educació
L’escola pública Pràctiques I, de Lleida, és un centre molt dinàmic que pren part en diverses propostes que donen se...
Contextualización, indagación y modelización
La enseñanza contextualizada de la cienciaa; Desde el punto de vista teórico, la enseñanza contextualizada se fundamenta en la visión...
ABP i xarxes socials. Twitter a primària
En l’imprevist hi ha la vida, però, què és l’imprevist en l’ensenyament? És entendre el factor sorpresa,...
¿Desarrollar competencias matemáticas en las clases de ciencias?
¿Deben contribuir las materias científicas sólo al desarrollo de competencias científicas?competenciaEn este trabajo pretendemos ocup...
Mi escuela, el hospital
Las maestras del aula hospitalaria del Hospital Vall d'Hebron, de Barcelona, hemos llevado a cabo, a lo largo de dos años, un trabajo co...
La Tira