Salts d’aigua
Incorporar la visió d’educació STEAM a l’etapa d’infantil suposa complementar i enriquir moltes de les pràctiqu...
PISTES PER A L’AVALUACIÓ
Per no deixar el joc en mans de la improvisació Manu Sainz Al llarg del monogràfic han anat apareixent nombrosos aspectes que cal tenir e...
La mirada matemàtica a l’escola bressol
Al llarg del curs 2017-2018 dues educadores vam fer una investigació emparada en una llicència d’estudis de l’Institut Munic...
Liliana Aldai
Relatories diàries
Les relatories són una pràctica d’expressió oral diària que recull els continguts tractats a la sessió anterior de l’assignatura...
Altar dels morts: una pràctica educativa globalitzada
Altar dels morts: una pràctica educativa globalitzada Jordi Serarols Boada, Xavier López Ortín L’altar dels morts, en el marc del...
Obrir interrogants i nous espais de reflexió entorn dels projectes
¿Cómo aprenden los docentes? HERNÁNDEZ HERNÁNDEZ, F. i altres Octaedro, 2020 El llibre que us presentem ens pot donar llum per pod...
STEAM per a la primera infància
A l’article s’hi presenten diverses orientacions que pretenen ajudar a definir què entenem per activitats STEM o STEAM i quins s&oa...