Miriam Leirós, coordinadora de Teachers for Future Spain: «Cal preparar els nens i les nenes per ...
Una autodefinició: Tenaç quan crec en alguna cosa, i hiperprotectora dels que m’importen. Un lema de vida: Abans de jutjar, posa’...
Els espais d’aprenentatge a l’educació infantil
Aquest article forma part de l’apartat «Pràctiques escolars» del Dossier número 5 titulat Evidencies científiqu...
La mirada a l’espai educatiu
Una proposta d’indicadors per avaluar les escoles infantils com a entorns segurs i protectors Pepa Horno Goicoechea La protecció d’un...
Crítica de la (lectura) crítica
Crítica de la (lectura) crítica Daniel Cassany Universitat Pompeu Fabra. Barcelona Revisem les sis concepcions més conegudes de lectura...
Les instal·lacions de joc: metàfores de la vida de relació
Les instal·lacions de joc són contextos lúdics concebuts des de la trobada i la intersecció entre joc, art i cultura. En a...
Experiències d’educació ambiental sostenible
Experiències d’educació ambiental sostenible Andrea Ballester Vázquez, Antonio José Morales Hernández L’educaci&#...
I ara què? De la formació inicial a la pràctica real
Oposicions… de qualitat?
Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca aprendo https://siesporelmaestronuncaaprendo....