L’avaluació: de la reflexió a la pràctica vivencial
El nostre clima, el nostre entorn, la nostra responsabilitat
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
La planificació didàctica en llengua i literatura
Daniel Innerarity
«Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prolongament de la fam...
Ideologies del llenguatge i lectura crítica
Ideologies del llenguatge i lectura crítica Virginia Zavala, Johanna Ramírez Pontifícia Universitat Catòlica del Perú. Lima E...
Entendre el plor del infants
La Joy, una nena de 6 anys, torna del campament de cap de setmana al qual ha anat per primera vegada amb un grup d’infants i de monitores...
Lectures per habitar les ciutats
Lectures per habitar les ciutats Sobre com viure en harmonia amb l’entorn més proper Jaume Centelles Pastor Llegir llibres que mostrin al...
Les persones que aprenen s’autoregulenCom més aviat es treballi l’autoregulació, millor...
Les persones que aprenen s’autoregulen Consigna de l’evidència L’autoregulació metacognitiva, que se centra a estimular qu...