¿Cómo dirigimos los propios procesos de aprendizaje?
Maestros y estudiantes de maestro, juntos para una escuela más digital. Una experiencia de apren...
De l’input comprensible a la producció en L2 en un entorn Moodle
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada La interactivitat del qüestionari Moodle i la multimodalitat de Genially ens ajuden a g...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d´estar preparat per a la diversitat, perquè tothom...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d’estar preparat per a la diversitat, perquè tothom pugui sentir-se acollit i estimat&#...
Rastreando por la Red…. Atención selectiva
RASTREANDO POR LA RED Atención selectiva, el pódcast Atención selectiva es el nombre pódcast de la profesora Elvira Fernández...
Quan la vida quotidiana esdevé l´escola
El passat 13 de maig de 2020, en ple confinament, l’escola Illa de Sabadell celebrava una trobada virtual amb la presència d’Eul&ag...
Multimodalitat i educació literària
La literatura infantil i juvenil digital (LIJD) presenta reptes interpretatius nous per als lectors en formació. Aquest article se centra...
Models organitzatius per a l´atenció a la diversitat
El número 4 dels objectius de l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible subratlla, entre altres, un antic dret educatiu: «garanti...