Barcelona, Aula de Ciudadanía como espacio y tiempo de educación no formal
A la consulta de pediatria en temps de COVID
Formar lectors aventurers
La bretxa entre una formació escolar sobre l’estructura narrativa restringida i la complexitat d’aquest recurs a la literatura infa...
Júlia Garcia: «Dels meus viatges he après que no hi ha un tipus únic de pedagogia ni una sola...
Segons el diccionari, viatjar és traslladar-se d’un lloc a un altre, generalment llunyà, per qualsevol mitjà de locomoci&oa...
Sóc i sento de tots colors
La necessitat de comunicar-nos entre nosaltres provoca que, a l’escola, els docents fem un plantejament per tal que la didàctica sigui m&...
De corregir los exámenes a Co-Regir los aprendizajes
L'intent de millorar el treball dels alumnes en els exàmens ha provocat diverses modificacions en l'avaluació i la gestió de l'au...
¿Cómo dirigimos los propios procesos de aprendizaje?
Maestros y estudiantes de maestro, juntos para una escuela más digital. Una experiencia de apren...