¡Oye, el patrimonio es nuestro!
Aprender del patrimonio y con el patrimonio¿Cuál es la forma más adecuada para que los niños y las niñas se apropien del patrimonio ...
Sobre el informe PISA
La asimilación a éxito o fracaso de un sistema por los resultados de PISA me parece simplemente excesiva, pues existen aspectos realmen...
El papel de la imaginación y la creatividad en la construcción del conocimiento científico: Ej...
Confinant drets
Confinant drets De la infància sense escola a la desescolarització de la infància Jaume Funes Psicòleg i educador No tenim escoles...
Scratch i Makey Makey: un duet amb un potencial altament educatiu
Scratch i Makey Makey són dos recursos amb infinites possibilitats per realitzar el treball interdisciplinari. Ajuden, entre altres coses...
Les cooperatives escolars: aprenentatge producció i aprenentatge servei. Una estratègia per al...
L’aprenentatge cooperatiu troba una via d’aprofundiment a través de l’aprenentatge producció i l’aprenentatge se...
El suport educatiu en comunitats d’aprenentatge
El present article es basa en una investigació de quatre anys, organitzada per la Universitat de Barcelona, en la qual es va estudiar el ...
TIC y educación: renovar el debate