Evaluación del alumnado con altas capacidades intelectuales
Aquest capítol aborda el procés d’avaluació psicopedagògica de l’alumnat amb altes capacitats, que és d...
Què és la classe petita?
La classe petita és l'aspecte pràctic del projecte Escolta'm, en el qual l'escolta activa per part del mestre o de la mestra és una pe...
De pati a jardí, l’espai com a tercer docent
Mercès a l’esforç de tota la comunitat educativa del col·legi Lourdes FUHEM, hem transformat el pati de l’escola infa...
Model dialògic de prevenció i resolució de conflictes
A partir de l’experiència de la comunitat d’aprenentatge de l’escola Mare de Déu de Montserrat, de Terrassa, exposem a...
3D Builder com a recurs per aprendre geometria a l´educació primària
La geometria pot ser un concepte abstracte a l’hora d’ensenyar i d’aprendre, atès que a la gran majoria dels docents ens manq...
Retos y oportunidades de la LOMLOE para la educación inclusiva
Coral Elizondo Carmona Orientadora EOEIP número 4. Zaragoza La LOMLOE trae luces y sombras, «voz y quebranto», en palabras de Cesá...
Avaluació de l’acció tutorial
L’acció tutorial és el conjunt de totes les actuacions educatives dutes a terme per tal d’afavorir al màxim el desenv...
Tertúlies literàries dialògiques
Compartir la lectura contribueix a construir el coneixement, atorga valor a la paraula, a l’opinió amb base argumentada i ajuda a crear e...