Els drets dels infants a través dels contes
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint Sabem que hi ha coses que funcionen, vol...
Liliana Aldai
Projecte Sense murs
Les aules del projecte "Sense murs" es van crear l’any 2015 i actualment impliquen l’alumnat i el professorat de primer, segon, tercer i ...
Prem el fre
Prem el fre Ares González Hueso Pare, formador i mestre a parts desiguals aresgonzalez.es Comencem a agafar velocitat als centres educati...
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
El juego de las formas, a cuatro manos
Cuando crecemos, perdemos en buena parte el contacto con nuestra imaginación visual. (Anthony Browne) Anthony Browne, que este 2021 cumpl...
Exclusió socioeducativa i igualtat d’oportunitats
Aquesta experiència es basa en el projecte «Aula compensatòria», implementat per una ONG en les seves instal·lacions,...