El conte: un recurs per a la integració.
El que s'exposa aquí és el resultat de la tasca d'un grup de mestres de Santiago de Compostel·la. La idea principal va ser la de crear...
La adaptación social del alumnado de incorporación tardía al centro y al entorno
El nombre d'alumnes d'incorporació tardana va creixent de manera considerable i el que es presentava no fa molt com una situació puntual...
Recomendaciones bibliográficas sobre aulas hospitalarias
Primer libro en España sobre este tema, los autores presentan la pedagogía hospitalaria desde las perspectivas médicas y educativas.La...
Personalitzar, més enllà de la utopia Acompanyar és observar
David Atzet Rovira Institut Cardener. Sant Joan de Vilatorrada L’INS Cardener és un centre relativament petit que des dels inicis ha dese...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d´estar preparat per a la diversitat, perquè tothom...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d’estar preparat per a la diversitat, perquè tothom pugui sentir-se acollit i estimat&#...
La introducció del pensament computacional a la nostra escola
Fomentant l’ús comunicatiu de la llengua: l’eusquera a través de la màgia
A continuació presentem una proposta de treball utilitzant la màgia com a instrument a través del qual ensenyem l'eusquera d...
Recursos para la práctica: Herramientas de aprendizaje: The framer