No etiquetar, sinó conèixer
Classificar una criatura en funció de les capacitats o del caràcter que mostra provoca efectes en la construcció de la seva ident...
Biblioteca de Aula. Encuentros. Convocatorias. Webs
Entre el arte y la pedagogía
Més avaluacions de l’alumnat de primària.
Els menuts fem televisió i ràdio
Al col·legi Príncipe de Asturias, de Las Regueras (Astúries), a partir d'una reflexió sobre el que les criatures d'infantil poden veu...
L’horari com a punt de trobada.
L'horari no és solament un marc que conté l'activitat escolar, és també la resposta a unes maneres d'entendre i actuar per part del p...
Altas capacidades intelectuales. Marco teórico
Aquest capítol ofereix un acurat recorregut pel marc teòric de les altes capacitats intel·lectuals, des d’una mirada cr&iac...
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint Sabem que hi ha coses que funcionen, vol...