Els menuts fem televisió i ràdio
Al col·legi Príncipe de Asturias, de Las Regueras (Astúries), a partir d'una reflexió sobre el que les criatures d'infantil poden veu...
L’horari com a punt de trobada.
L'horari no és solament un marc que conté l'activitat escolar, és també la resposta a unes maneres d'entendre i actuar per part del p...
Altas capacidades intelectuales. Marco teórico
Aquest capítol ofereix un acurat recorregut pel marc teòric de les altes capacitats intel·lectuals, des d’una mirada cr&iac...
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint Sabem que hi ha coses que funcionen, vol...
La intervención comunitaria desde el sistema educativo
La intervención comunitaria desde el sistema educativo Un apoyo al profesorado en su labor tutorial Miguel Marcos Sáez Pérez A pesar de...
Projecte Sense murs: Quan la vida es cola a les aules
Material per a l’alumnat: Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...
Una comunitat lectora: CRA Entreviñas
A causa de les dimensions de les escoles rurals, la comunicació que s’hi estableix entre famílies i mestres és més d...