GUIXdos, núm. 161: Mostres de bèsties i monstres.
La proposta didàctica que aquí es presenta té com a objectiu donar a conèixer als mestres i a les mestres fonts d'informació i d'est...
Deixem d'inventar la roda
Deixem d’inventar la roda Ares González Hueso Pare, formador i mestre a parts desiguals aresgonzalez.es Si se sap des de fa més de cen...
Aprendre i educar des de la creativitat musical
La present experiència didàctica tracta de dinamitzar el procés educatiu del conjunt de l’alumnat d’infantil i prim&a...
Daniel Barrero: «No entenc el mestre com una font de saviesa ni com la solució, sinó com algú...
Daniel Barrero: «No entenc el mestre com una font de saviesa ni com la solució, sinó com algú que ajuda a arribar a la resposta...
La formación inicial docente: Reto de la LOMLOE
El taller de los cien lenguajes
Sandra Maltese Cañamero Este taller es un espacio dedicado al arte, a la experimentación, que posibilita que los niños y las niñas...
La atención a la diversidad en educación infantil: los rincones
Les autores analitzen en aquest capítol la intervenció educativa per atendre la diversitat en l'ensenyament infantil. Per això pr...
Us animeu a presentar un projecte de direcció?
Aquesta va ser la pregunta que va plantejar la inspectora a l’equip directiu de la nostra escola l’any 2008. Van ser molts els dubtes amb...