Tareas integradas de centro: la búsqueda de una identidad propia
El treball als centres mitjançant tasques integrades --o aprenentatge basat en projectes-- se’ns presenta com una de les estratègi...
L’empoderament de l’alumnat a través de la seva participació
Un centre educatiu a la recerca de la inclusió no pot deixar de fer partícips del seu camí tots els membres que en formen part. P...
Friedrich Nietzsche: La importància de la paraula oral i escrita escaient
Friedrich Nietzsche La importància de la paraula oral i escrita escaient Esmentar el nom de Nietzsche sempre genera certa incomoditat i p...
Respetar el crecimiento natural de niños y niñas o estimular, motivar, acelerar…
Entrevista a Marta Soler. Las interacciones son la clave para aprender a leer
Per saber-ne més…
Presentem una selecció de recursos relacionats, de manera directa o indirecta, amb la personalització de l’aprenentatge escolar i ...
Matemàtiques, joc i experimentació
A l’etapa d’educació infantil de la nostra escola, CEIP Marqués de Estella, hi havia certa inconformitat respecte a la maner...
Breves AIN mayo 2013