La escuela Folch i Torres
L’escola Folch i Torres és una escola pública situada a Esplugues de Llobregat (Barcelona), una escola que atén la diversit...
Victòria Alemany: «L’expressió corporal transforma l’alumnat com si es tractés de màgia»
Victòria Alemany considerava fonamental poder-se moure lliurement per aconseguir desenvolupar-se, tant des del punt de vista professional...
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic Contribuir a promoure la ciència ciutadana Acostem el seguiment dels ocells a la ciut...
Reflexiones para explorar y observar rocas con fósiles. ¿Salimos al campo?
El papel didáctico de las salidas al campo ha sido motivo de numerosas publicaciones especializadas (García de la Torre, 1994; del Carm...
Dret a jugar
Els patis inclusius han irromput en el panorama escolar com una de les eines innovadores de més actualitat. La importància concedida al ...
Models organitzatius per a l´atenció a la diversitat
El número 4 dels objectius de l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible subratlla, entre altres, un antic dret educatiu: «garanti...
RECURSOS PER A LA PRÀCTICA
I mentre juguen..., jo què faig? Encara que es continua mantenint en moltes realitats aquesta actitud de mestres que basen la seva feina ...
Cultura maker com a model d´aprenentatge servei
Una aula maker és un espai de creació en el qual l’alumnat disposa dels recursos i de l’equipament necessaris per realitzar ...