Ensenyament de l’adjectiu a l’escola secundària
Malgrat que, a les darreres dècades, l’adjectiu ha estat objecte d’estudi de la gramàtica, les aportacions emanades de la in...
Aproximaciones teóricas a la producción escrita: de la codificación a la práctica letrada
Rebots que eduquen
El Vinyet de Solsona és una escola de nova creació arrelada al seu entorn, propera a les famílies i preocupada per mantenir un esperit...
Atención
Captar i mantenir l’atenció dels alumnes és un procés clau per la seva influència en el rendiment acadèmic. F...
Más artes, por favor
La supervivencia de las artes en la educación no está asegurada. Consideradas como un divertimento y un "saber" prescindible, cualquier...
¿Pedimos peras al olmo?
ContextualizandogitanaPartimos de una situación "compleja" (en el CAES), en la que existe un eterno debate sobre nuestra tarea educativa...
Aclarint el concepte de barreres per a la participació
Aclarint el concepte de barreres per a la participació Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el ...
Un nuevo currículo
Un nuevo currículo El currículo es uno de los aspectos que se empieza a plantear en la nueva ley. Es pertinente preguntarnos si hace falt...