Escriptura col·laborativa sincrònica per crear una ciutat i gestionar-la
En aquest article, hi presentem una pràctica d’aula on podem introduir situacions d’aprenentatge que suposin el treball de tasques ...
Seis experiencias de aulas hospitalarias
Aprendiendo entre lechugas y esparadrapoEl cultivo de un huerto tiene propiedades terapéuticas y pedagógicas. Ayuda a nuestros alumnos ...
Fernando Ormazabal, mestre als 52 anys i fuster. «No s’aprèn el que t’ensenyen. S’aprèn ...
Fernando Ormazabal és mestre d’infantil i primària a l’escola Príncep de Viana, de Lleida. Té 54 anys i en fa ...
Cuando tú y yo se convierte en tú, el móvil y yo
Una madre me contó en una ocasión una conversación que tuvo con su hijo de tres años. Llegaban a casa, después de hacer la co...
Educar para crear
En las últimas décadas la forma en que niños y adolescentes se comunican y acceden a la información ha cambiado profundamente. La pre...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d´estar preparat per a la diversitat, perquè tothom...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d’estar preparat per a la diversitat, perquè tothom pugui sentir-se acollit i estimat&#...
El alumno dentro del grupo
Per avançar cap a una educació inclusiva, tots els alumnes han de participar de la vida de l’aula i tots els mestres, sense distin...
El oficio del cuerpo
Del dentro y el fueraNuestro cuerpo habla de nosotros, se encarga de transmitir hacia fuera lo que sentimos y deseamos dentro. Durante mu...