Aprender, participar y socializar en confinamiento
Aprender, participar y socializar en confinamiento Experiencias en entornos virtuales con alumnado con enfermedad José Blas García Pére...
Competència per a la transició ecològica?
«Educació socioambiental i patrimoni: De l’àmbit local a l’àmbit global» és una de les líni...
Això va sobre els refugiats?
A l’escola tendim a parlar molt de continguts i de competències, però no sempre trobem la manera d’endinsar-nos en tot plega...
Notícies d’interès
Stephen Ball: Educar o mesurar? «L’educació orientada a proves externes limita el desenvolupame...
La conversa amb aquest sociòleg britànic ens il·lustra de manera planera sobre com convergeix el neoconservadorisme espanyol que ...
¿Qué escuela para qué sociedad?
La educación, en realidad, ha de centrarse en la relación entre el sujeto y el mundo humano que lo acoge. Philippe MeirieutovallesComo ...
Mediadores en cambio climático, una experiencia práctica
A modo de introducciónEn los años sesenta y setenta la educación ambiental en España fue un campo tratado desde los sectores de la ed...
Algunes propostes per a una didàctica de la socialització
Vicenç Arnaiz Sancho, Sandra Mediavilla Rodríguez Durant els sis primers anys de vida, es transita de l’originalitat més individu...