Per què puc córrer al pati i una taula no?
La major part de metodologies educatives modernes consideren que els alumnes i les alumnes han d’aprendre a construir el seu propi aprene...
Digues que sí a la robòtica
En aquest article d'opinió, M. Concepción Fernández Munín reflexiona sobre la necessitat d'incloure la robòtica com...
Nens, nenes, no us refieu gaire de nosaltres, les persones adultes!!
El centre docent com a escola de ciutadania
Mitjançant la participació activa de la infància en l’àmbit escolar, els infants adquireixen coneixements, desenvolu...
Xorroxin, la radio va a la escuela
ContextualizaciónXorroxin Irratia es una emisora comarcal, situada en el norte de Navarra, de gran arraigo tanto entre los oyentes (las ...
La fuerza de las palabras, todavía
Un poeta, un novelista, un narrador no da al lector más que la mitad de una obra, y espera de él que escriba la otra mitad, leyéndolo ...
Educant en emocions: cartes que curen ànimes
Educant en emocions: cartes que curen ànimes Ana M. Rodríguez Melero, Antonio Joaquín Franco Mariscal Educar en emocions a l’etap...
Treball per projectes, formació del professorat i millora de l´alimentació: una tríada necess...
Treball per projectes, formació del professorat i millora de l’alimentació: una tríada necessària Gabriel H. Travé Gonz...