Cap a una altra pràctica de l´avaluació: encerts i dificultats
Grans reptes per a l’escola: un canvi de paradigma on l’alumnat és el protagonista del seu aprenentatge, metodologies competencials...
“No ho sé fer”
En Pau té 5 anys. És un nen tranquil, afable i poc parlador. No provoca problemes a l’aula, és discret, silenciós i ...
¿Dónde aprendemos realmente hoy?
COMLIN-FIC: una nueva visión de la formación
Carta a companys i companyes: Rella
Els efectes de la formació depenen de nosaltres.
Perquè un projecte avanci, calen tres coses: la primera, tenir una bona idea; la segona, creure-se-la, i la tercera, que hi hagi algú d...
El autocontrol del trabajo escolar como metodología de atención a la diversidad en el aula
Les aportacions de la ciència pedagògica i psicologia dels últims anys sobre els processos d'aprenentatge han estat molt aclarido...
L'evidència en la pràctica: Significativitat i funcionalitat. El paper del significat per compr...
L'evidència en la pràctica El paper del significat per comprendre i situar-nos al món El sentit i la funcionalitat dels aprenentatges e...