Maraña de Cores (embolic de colors): travessant els records
Evidència en la pràctica Evidència aplicada Maraña de Cores neix de les meves vivències infantils i memòria. És un taller o...
Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
(En)Raonem en parella: tutoria entre iguals per desenvolupar la resolució cooperativa de problemes
(En)Raonem en parella és un programa educatiu desenvolupat pel Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals de la UAB, que, emprant la...
Juegos para todos
Inclusión de un alumno con TEA en el aula de música
Aportació de les TAC a l’ensenyament de les ciències.
Aportació de les TAC a l'ensenyament de les ciències* En aquest article, a més de diferenciar-hi, d'entrada, els conceptes TIC i TAC, ...
Quina formació per als professionals docents?
En aquest article, s'hi presenta la proposta de formació permanent del professorat basada en la pràctica reflexiva i se'n defensa l'ade...
El aula, escenario de la diversidad
L'aula com a escenari de la diversitat presenta dues mirades complementàries: l'estructura formal i el nivell relacional. Comprenent aque...