De la foto al área plana: fotografía y matemáticas
Buenos Aires Sonora: música y tecnología en la universidad pública
Los abuelos y las abuelas, otra educación
Quan suquem una galeta a la llet…
El treball de ciències a l'escola ens ha d'acostar a la idea de conèixer per comprendre els fenòmens del món, per poder-nos-hi implic...
Algunes reflexions sobre el treball per competències i l’educació científica.
Aquest article parteix d'una afirmació: ½Per competències,ja hi treballem, perquè fa temps que pensemjunts les nostres experiències ...
Los soportes en el aula
En aquest capítol l'autor presenta les claus per distingir els diferents suports a l'aula per al professorat, com ara l'agrupació per ni...
Maraña de Cores (embolic de colors): travessant els records
Evidència en la pràctica Evidència aplicada Maraña de Cores neix de les meves vivències infantils i memòria. És un taller o...
Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...