El juego infantil: mapa y tesoro
Meritxell Fontanet Moya, Maria Olga Romera Acón Cuando hablamos del juego, las maestras, en las escuelas, tenemos dos retos. Por un lado,...
Professors de secundària: més enllà dels continguts
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
Humor i reconeixement de l’altre
L’acollida i el reconeixement de l’altre es concreten sempre en intervencions reals i sovint puntuals al llarg de la jornada escolar. &Ea...
LA ESTELA DE… CÉLESTIN Y ÉLISE FREINET
Célestin y Élise Freinet ¿Cómo se convirtió Célestin Freinet (18961966), un maestro francés de pueblo, en uno de lo...
La música com a recurs per a ensenyar llengua (estrangera)
La música ofereix moltes possibilitats per realitzar el treball interdisciplinari, però sovint, a l'escola, només s'hi utilitzen les c...
Construïm una sínia
Partir dels interessos de les criatures, tenir en compte què volen fer i què volen aprendre és una condició necessà...
LOMCE y neoliberalismo
Produeix realitat virtual amb el teu alumnat