Fenòmens que motiven: construint ecosistemes a l’aula de primària
Quan es treballen a l’aula projectes d’indagació, el punt de partida clau és el fenomen, un bon fenomen proper a la realitat...
Lideratges que transformen l’escola
L’escola sola no pot, ni tampoc una direcció escolar, compartir els lideratges que aconsegueixen implicar-hi uns altres actors i unes alt...
Material per a l’alumnat: Fake news
Bocins d’ecologia emocional a l’aula
Aquesta proposta és una aplicació de l’ecologia emocional en un grup d’infants d’educació infantil. Les activit...
¡Leer ahora también sirve para aprender ciencias!
En aquest article presentem una metodologia innovadora basada en el foment de la lectura i aplicada amb èxit en l’ensenyament i l’a...
L’hora de la sortida: les llargues esperes d’alguns infants.
L'escola infantil ha de ser un lloc que la nena i el nen han de sentir com a propi, familiar i, sobretot, segur. Com a educadores i educa...
Los peques hacemos televisión y radio
Intención educativa(, http://blog.educastur, . es/elefanteculogrande). La visualización de programas de televisión ocupa mucho tiempo ...
Cartografía de pensamientos y diálogos en/sobre El jardín de Juanita
M. Mar Santiago Arca La filósofa y escritora Angélica Sátiro, a través del proyecto El jardín de Juanita, invita a las infanc...