Sobre el informe PISA
La asimilación a éxito o fracaso de un sistema por los resultados de PISA me parece simplemente excesiva, pues existen aspectos realmen...
Ninguna solución tecnológica sustituye la vivencia del tiempo escolar
La pandemia y los diversos confinamientos han tenido una repercusión importante en las formas de relación docente, con profesorado y alum...
Trabajo por proyectos, formación del profesorado y mejora de la alimentación: una triada necesaria
Trabajo por proyectos, formación del profesorado y mejora de la alimentación: una triada necesaria Gabriel H. Travé González, Jos&...
Jornades STEAM amb les famílies
Entenem que l’alfabetització STEAM té sentit quan involucra els diferents agents de la comunitat educativa. Les famílies re...
Scratch i Makey Makey: un duet amb un potencial altament educatiu
Scratch i Makey Makey són dos recursos amb infinites possibilitats per realitzar el treball interdisciplinari. Ajuden, entre altres coses...
La personalització de l´aprenentatge escolar, una exigència de la nova ecologia de l´aprenent...
L’article introdueix la visió de la personalització de l’aprenentatge escolar, que constitueix el teló de fons del do...
2050: Necessitats i atenció a les famílies, reptes futurs
D’aquí a trenta anys el més probable serà que les bones pràctiques actuals amb famílies deixin de ser minorit...
Amb les famílies: Observar per compartir