Pistes per a l’avaluació: Recordo per què observo?
Aprenent fent
Quan la mirada de la persona adulta és atenta i reflexiva, quan l’espai i els materials han estat pensats per provocar l’acci&oacut...
Una experriencia de inclusión
Avaluació d’aprenentatges en grups multigrau d’escola rural
A partir d’una escena descrita per un docent d’una aula multigrau d’escola rural, es poden evidenciar els problemes derivats de les ...
Art i pedagogia sistèmica. Art i família: el xoc del reconeixement
Mitjançant l'obra dels artistes, treballem la família amb una nova manera de mirar el procés d'ensenyament-aprenentatge que ens aporta...
La música a la universidad: Por la integración en la universidad de las enseñanzas artísticas...
Sobre el informe PISA
La asimilación a éxito o fracaso de un sistema por los resultados de PISA me parece simplemente excesiva, pues existen aspectos realmen...
Ninguna solución tecnológica sustituye la vivencia del tiempo escolar
La pandemia y los diversos confinamientos han tenido una repercusión importante en las formas de relación docente, con profesorado y alum...