Les trajectòries d’aprenentatge en els projectes d’indagació com a focus de l’acció educ...
Aprendre i ensenyar és, per damunt de tot, una qüestió de relacions, que ens porta a prestar atenció a la manera com es poss...
Una mirada a l’escolarització d’infants amb malalties cròniques o de llarga evolució
Quan un centre docent ha d’afrontar la malaltia crònica, aguda o de risc vital d’algun dels seus alumnes es crea una incertesa entr...
Per arrodonir: Neourociència, neuroeducació
Touchcast. Vídeos interactivos al alcance de nuestra mano
Miquel Àngel Essomba, expert en temes d’interculturalitat. «Trencar barreres, construir ponts»...
Escribim poemes al segon cicle de primària
L’article presenta un pla de treball que comprèn tres moments clau: el recull de poesies de caràcter popular per conè...
La formació dels mestres en èpoques d’incertesa i des de la complexitat
El meu camí com a mestra i també com a assessora ha estat llarg, ple de dubtes, incerteses i contradiccions. Sempre he cregut que no en...
Entrevista a Encarnación López de Arenosa