El vídeo como vehículo de aprendizaje
Durante los últimos años, y sobre todo desde la aparición de portales como YouTube, el vídeo está más presente que nunca en nuestra...
Les «WebQuests», tasques dissenyades per navegar per la xarxa de forma significativa.
Les WebQuests apareixen com un recurs educatiu de gran vàlua que afavoreixen l'ús d'Internet a l'aula, faciliten la invisibilitat de le...
PARA REDONDEAR
Conversar, dialogar para entender el mundo La conversación en pequeños grupos en el aula SÁNCHEZ-CANO, M. (coord.) Barcelona. Graó...
Entornos virtuales de aprendizaje (III)
La incòmoda sospita de no poder anticipar el que s’aprendrà
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
L’escola creix i es transforma a través de l’educació artística
A l’escola Ferrer i Guàrdia, de Granollers, el treball de l’educació artística ens està transformant. La parti...
Els actors comunitaris davant la personalització de l´aprenentatge
Parlar per parlar. Donem sentit i significat a la rotllana
En aquest article d'opinió, Maria Teresa Sogas reflexiona sobre la importància d'afavorir la parla de proximitat en el petit g...