Conquerint els espais del nostre col·le
L’experiència que portem a terme a l’escola Arcadia està basada a aconseguir que cada nen i cada nena de qualsevol etapa edu...
Del discurso del fracaso al discurso del éxito
No se puede vivir en el discurso del fracaso. Sus garras te limitan y te someten; el discurso del fracaso conduce al fracaso porque no de...
Processos bàsics d’un equip d’atenció primerenca
Els EAP realitzen, de forma continuada, la detecció i el diagnòstic dels infants amb dificultats als centres d'educació infantil i l'o...
El grafisme a primària
Al present article, s’hi planteja l’educació del grafisme de l’escriptura des del convenciment que un ensenyament correcte i ...
LOMCE i neoliberalisme
¿Pedimos peras al olmo?
ContextualizandogitanaPartimos de una situación "compleja" (en el CAES), en la que existe un eterno debate sobre nuestra tarea educativa...
Pistes per a l’avaluació: Avaluar les intervencions.
La presència d'alumnat immigrant als centres docents s'ha multiplicat al llarg dels darrers anys. És un fenomen que planteja nous repte...
La intervención comunitaria en el marco escolar: una oportunidad para crear un lugar de encuentro
Los inicios: buscamos un proyecto que ilusioneBultzatzen, en euskera 'empujando', surgió por la inquietud de los equipos directivos del ...