La psicomotricidad y sus vinculaciones sociales e individuales con bases de pedagogía ALMUMC
Aprenentatges emergents de tres experiències de gestió escolar en pandèmia
Presentem en aquest Bloc el resultat d’un procés de reflexió col·lectiva de tres direccions de centre, després de gaireb...
L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...
De pal, d’impremta o lligada?
El debat sobre quin tipus de lletra s’ha de prioritzar en l’alfabetització inicial està en plena efervescència a l&rs...
Aprenent història a partir de l´escola
Les paraules que podreu llegir al principi del text il·lustren com un alumne de l’escola Baixeras explica la seva experiència d&rs...
El primer contacte amb Juan Sánchez Enciso és càlid i reconfortant. La seva mirada és intel·ligent i curiosa. Veien...
Notícies d’interès
Feliç i content
Estrenem una nova secció de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18). En aquesta secció, hi presentarem retalls breus de diàle...