L’aprenentatge de la ciència: eines per promoure el canvi conceptual
Estudis en els camps de la psicologia i de la neurociència cognitives confirmen que no n’hi ha prou d’una explicació per con...
Artes y ODS
L’evidència en la pràctica
Evidència aplicada Grups interactius i tertúlies literàries dialògiques per aconseguir que tot l’alumnat arribi al màxi...
Aprender ciencias desde la diversidad, ¿fuente de problemas o fuente de riqueza?
Aprender ciencias desde la diversidad en educación secundaria es el eje fundamental de este capítulo. En él la autora se pronunci...
RESEÑA: Ruido en el corazón
Comportaments de gènere no normatius
Els pares i les mares amb infants transgenèrics s’enfronten a tot un seguit de reptes: trencar prejudicis, acceptar la situació, f...
Els pupitres arc iris de la coeducació
La diversitat LGBT és un dels pilars fonamentals de la coeducació i l’hem de contemplar com un dels eixos transversals del centre....
Èxit i fracàs escolar, una qüestió identitària?
És un fet que hi ha comunitats que presenten més problemàtiques i dificultats a l'escola; però quin és l'origen d'a...