A quina conclusió arribem? Aprendre a escriure conclusions
L’article descriu una experiència portada a terme a l’escola Lluçanès, de Prats de Lluçanès, on s&rsquo...
Ser pares i fills en un període difícil
En l’actualitat és complicat ser nen, perquè és difícil tenir germans amb els quals compartir el desenvolupament, co...
La Tira
Viatge. Groenlàndia en caiac, l´emoció de remar entre el gel
Tots i totes eduquem a l’Ametlla
El bloc participatiu, informatiu i de difusió sobre temes educatius referents als eixos família, escola i comunitat ha estat creat per ...
Baiba Krumins Grazzini: «Hi ha un mestre interior en cada infant»
Llibertat, autonomia, respecte són paraules que continuen ressonant intensament entre el professorat inquiet, que cerca alternatives a un...
El alumno dentro del grupo
Per avançar cap a una educació inclusiva, tots els alumnes han de participar de la vida de l’aula i tots els mestres, sense distin...
Textos literarios y contextos escolares. La escuela en la literatura y la literatura en la escuela
Graó. Barcelona, 2008En la II Jornada de Reflexión sobre la Lectura, celebrada en Cuenca (22 de abril de 2008), el filósofo Santiago A...