Egoisme i altruisme
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Viure bé en temps de canvi. Respostes saludables
Sabem que hi ha accions que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu....
Els aspectes motors de l’activitat gràfica i la seva educació
L’article tracta sobre la relació entre activitat gràfica, moviment i desenvolupament psicomotor com a base per a l’educaci&...
Punto de partida
Les necessitats de l’alumnat amb altes capacitats intel·lectuals s’han de detectar i atendre, de la mateixa manera que les de l&rsq...
Iniciando Grupos Interactivos en la comunidad cántabra
Un camino hacia la inclusión: la USEE de la escuela Joan Rebull
La atención de los alumnos con necesidades educativas especiales (NEE) en las diferentes etapas educativas ha reflejado la necesidad de ...
Carta per començar el curs
Comença el curs. Un alumne escriu una carta directa a una professora: «Què et sembla si arribem a un pacte?». Potser d&rsquo...
Descripció de les activitats i material per a l’alumnat: L’embaràs i el cos humà. Competèn...
En aquesta proposta didàctica us oferim algunes pinzellades sobre com desenvolupar la competència matemàtica a trav&eac...