Remei Tarragó: «A pesar de que entre el 8 y el 10% de los nacimientos en el Estado es de prematur...
¿Cómo te definirías? Soy una persona dinámica, entusiasta y positiva. Además de creativa, crítica, acogedora y afectiva....
Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...
Transicions: dels confinaments als retrobaments
Amb molta il·lusió compartim el projecte Transicions: Dels confinaments als retrobaments, que neix fruit d’unes reflexions espont&...
El diari d’aula: una eina compartida i compromesa
El diari d’aula és un document dinàmic i interactiu que recull la vida de la classe, que ofereix mirades diferents als fets que es...
Desig
Que avorrit que deuria ser fer l’amor al Paradís! Tot conegut, tot mostrat, tot present i tot a l’abast. De fet, tot el Parad&iacut...
Obesidad infantil. ¿Qué puede hacer la escuela?
Joan cumplirá tres años el próximo mes de diciembre, es de los más pequeños del aula y el que más pesa. Su madre nos con...
Las unidades de apoyo a la educación especial en la ESO: el caso del IES Ribera Baixa del Prat d...
En aquest capítol es recull un exemple de bones pràctiques d’inclusió educativa a partir de l’experiència de l...
Del text escrit a l’exposició oral
La pràctica d’escriptura que presentem aquí es va dur a terme durant el curs 2011-2012, com a continuïtat del treball iniciat...