Nuevos retos, nuevas respuestas: la educación infantil y el aprendizaje servicio (ApS)
Projecte: posar a punt la farmaciola
Descripció de l'experiència viscuda amb el projecte portat a terme al cicle inicial sobre posar a punt la farmaciola de l'escola. S'hi ...
«Orto» què…? Ortografia. Sentim la veu de l’alumnat de cicle inicial sobre com s’aprèn a escr...
Les idees que trobareu en aquest article són fruit de donar veu a les nenes i als nens. Provenen de les transcripcions de tres converses...
Pérdida auditiva y desarrollo
La variabilitat entre les persones que presenten alteracions en la seva capacitat auditiva és similar a la que existeix entre persones oï...
LOMLOE: Cambios, desafíos y oportunidades para la educación secundaria
Pilar Pérez Esteve Coedco. Conocimiento Educación Comunicación Este artículo avanza algunas respuestas a preguntas que en secundar...
Ep! MRPAE: creciendo juntas con la renovación pedagógica
Júlia Bardera i Reig, Pilar Yglesias Vicens En el verano de 2015 se celebró el Congreso de Educación Pública «La escuela habla», co...
Per arrodonir: Conversar, dialogar per entendre el món
PER ARRODONIR Conversar, dialogar per entendre el món La conversa en petits grups a l’aula SÁNCHEZ-CANO, M. (coord.) Barcelona. Gra...
La construcció d’idees sobre el pla cartesià en infants entre 5 i 7 anys
Els continguts d’orientació, localització i relació entre variables són conceptes abstractes que requereixen un treb...