D’avis i balenes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
«Mezclados»: Una experiència intergeneracional de reciclatge i valors
La inclusión en el CEIP Folch i Torres de Esplugues de Llobregat: un modelo institucional
En aquest capítol es recull un exemple de bones pràctiques d’inclusió educativa a partir de l’experiència del ...
Nuestros ojos como vigilantes del cambio climático
Contribuir a la ciencia ciudadana De qué hablamos Los cambios en los ritmos de la naturaleza son indicadores del cambio climático. Los &#...
Del aula a la tele
Màster de secundària: només un punt de partida?
Ara que hem deixat enrere el CAP i que la formació inicial del professorat de secundària ha estat ascendida a la categoria de màs...
Inclunovació. Innovar per incloure
«L’agenda Educació 2030 parteix del fet que l’educació impulsa el desenvolupament transformant vides» (Organitza...
La centralitat de la zona de desenvolupament proper (ZDP)
Consigna de l’evidència L’aprenentatge només resulta d’un ensenyament adreçat al nivell de desenvolupament potencial ...