Ara, més que mai, l´educació pública
Ara, més que mai, l’educació pública Rocío Anguita Martínez Dept. de Pedagogia. Facultat d’Educació i Trebal...
Escuchar un libro
Escuchar un libro Margalida Capellà Soler Jefa del Departamento de Catalán y Clásicas del instituto Premià de Mar (Barcelona) mcap...
Al recer d´El árbol rojo
Al recer d’El árbol rojo Llegir àlbums il·lustrats amb joves lectors per pensar el fet literari Sonia Hidalgo Rosas Universitat N...
Arrelar l’ApS: de les experiències a la mirada de territori educador
Educació social i menors desemparats
En els darrers temps els mitjans de comunicació s’han fet ressò de la situació dels menors estrangers no acompanyats. En mo...
Juan Malabar: «Tant el conte com el joc simbòlic són un assaig de la vida»
Hi havia una vegada un jove mestre madrileny d’educació infantil que, després de treballar dotze anys a l’escola públ...
Una llegenda amb sorpresa
Aquesta proposta exposa les característiques metodològiques principals del treball per projectes. Parteix de la motivació inicial...
L´escola infantil del 2050: metodologia i estratègies d´intervenció
L’escola infantil de l’any 2050 basa totes les seves intervencions i metodologies en la millor evidència científica disponib...