L’extraordinar valor de la vida quotidiana
De vegades ens ha passat que, parlant de l’escola, apareix el terme vida quotidiana referit a les rutines i que aquesta expresió s’...
Per què algunes coses diem que són «bones»?
Ens trobem en una classe de cicle mitjà. És el tercer any en què els nens i nenes fan filosofia. Topem amb una expressió d...
Què podem esperar per als nens i nenes de l´any 2050?
Confiem que l’any 2050 els drets dels infants siguin respectats: que tinguin la possibilitat de viure experiències autònomes, nece...
L´observació: Veig, veig…
L’observació ha esdevingut una eina fonamental en la nostra manera de treballar i la vivim d’una manera molt especial i personal. E...
La pràctica reflexiva en la formació del professorat: l´experiència del CEP d´Eivissa
En aquest article, s’hi presenta l’estratègia dissenyada i posada en pràctica per l’equip d’assessors i assessor...
Orientacions per al professorat i material per a l’alumnat: Com preparem una sortida a l’entorn...
Entre l’art i la pedagogia
Cuánto aire les queda a los mineros en el habitáculo
Supuestos teóricos que fundamentan nuestro trabajoEn el colectivo de profesorado de secundaria en general, y en el de matemáticas en pa...