L´enorme senzillesa de les utopies educatives a l´etapa 0-6
Pistes per a l’avaluació: Recordo per què observo?
«Iatà», «nena cau», «nen aigua», «no té». Hem de corregir la parla infantil?
En aquest article d'opinió, Beatriz Ituero i Marta Casla es pregunten si hem de corregir els errors de la parla i...
Taller de cuina i molt més
Quan realitzem tallers de cuina a l’escola, pensem en pizzes, pastissos, macedònia, etc. Aquesta experiència pretén, a m&ea...
Fragilitat
Hem construït una societat que no vol el dubte, que no admet la discrepància, que no estima la incertesa, que anul·la el dèb...
Avaluació d’aprenentatges en grups multigrau d’escola rural
A partir d’una escena descrita per un docent d’una aula multigrau d’escola rural, es poden evidenciar els problemes derivats de les ...
Geometría dinámica: una opción novel para la capacitación de maestros
Geometría dinámicaDesarrollo del cursoEl primer paso para el establecimiento del curso fue decidir el contenido del mismo (conocimiento...
Art i pedagogia sistèmica. Art i família: el xoc del reconeixement
Mitjançant l'obra dels artistes, treballem la família amb una nova manera de mirar el procés d'ensenyament-aprenentatge que ens aporta...