Els actors comunitaris davant la personalització de l´aprenentatge
Xavier López: «Vam començar per saber qui som, per escoltar-nos»
L’escola Octavio Paz, situada al barri de Navas de Barcelona, és un d’aquells llocs on una recupera de sobte l’esperanç...
Investiguem la cultura de la nostra gent gran
Aquest treball és fruit d’un projecte de cooperació en el qual intervé l’alumnat del segon cicle d’ed...
Frato
Projectes amb servei a la comunitat
En aquest article d'opinió, Xus Martín, destaca algunes de les principals aportacions dels projectes amb servei a la comu...
El joc dels grups d’aliments
Com a part d’una unitat didàctica en què s’hagin treballat els grups d’aliments, aquest joc pot servir com a activitat...
Un observatori, un espai i una xarxa per mirar la professió docent
En aquest article, s'hi reflexiona sobre les xarxes d'intercanvi que promouen coneixement i s'hi presenta el cas de l'Observatori Interna...
Rampes per moure’ns i pensar
Podem treballar física a educació infantil? Hi tenen cabuda les activitats relacionades amb la velocitat, les forces i el moviment? Aqu...